Friday, 5 May 2017

# Review

Susu Farm Fresh Kurma Fresh Milk

Masa pergi Kulim aritu, saja jela nak merayap tempat orang waktu malam. Pusing sana sini terjumpa satu pasar malam. Memang elok sangat pun sebab perut dah lapar masa tu. Mana-mana pasar malam sama aje. Daripada barang basah sampai la makanan semua ada. Ni mukadimah je. Sebenarnya kinah nak cerita hasil tangkapan di pasar malam tu. Nak tau ape?? 

Jeng jeng jeng

^
^
^
^
^
^
^
^


Orang lain mungkin dah lama merasa susu kurma ni. Memang sedap terserlah rasa kurma tu walaupun dah diadunkan dengan susu. Sedap dan kena dengan tekak kinah. Harga sebotol RM8.00. Agak mahal tapi berbaloi. Sebenarnya dari MAHA lagi nak try susu ni nak pergi ke gerainya jauh sangat dari parking tambah hari hujan pulak tu. Tak dapat la nak beli. Tup tup tup dapat kat Kulim. Memang rezeki la merasa susu ni.

Farm Fresh~ Kurma Fresh Milk


1 comment:

  1. ada rupanya susu yg dah siap kurma cmni.
    selalu tgk resepi depa buat je. hehe yg ni lagi senang lah kan.

    ReplyDelete

loading...

Total Pageviews