Monday, 5 June 2017

Jimat Membeli Belah di Lazada

Tak lama lagi dah nak raya. Confirm mak-mak sekarang tengah sibuk cari baju raya, tudung raya untuk keluarga kan. Sekarang ni zaman dah mudah dan maju tak perlu nak bersesak kat tengah orang ramai tu, nak cari parking lagi kan leceh.

Jangan risau sekarang Lazada tengah buat sale sempena bulan Ramadhan ni iaitu Marhaban Ya Ramadhan. Lazada tengah buat sale kaw kaw weh. Rugi la tak grab sekarang.


http://ho.lazada.com.my/SHQJUl
Promosi berlangsung sepanjang bulan Ramadhan. Pelbagai jenama dan pilihan boleh dibuat. Harga yang ditawarkan semuanya harga mampu milik. Click click dan tunggu je posmen datang ke rumah hantar barang.

Kat sini kinah kongsikan sebahagian promosi daripada Lazada


http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya-groceries/
http://www.lazada.com.my/shop-face/riang-ria-raya-beautiful-inside-out/
http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya-love-bazaar/

No comments:

Post a Comment