Bila Mata Berkedip Apakah Tandanya

by - Wednesday, June 14, 2017

Entah kenapa la sejak dari pagi tadi sampai sekarang mata ni asyik berkedip je. Mula lah rasa risau. Selalunya bila mata belah kanan berkedip kata orang dulu-dulu nak jumpa orang jauh. Mata belah kiri berkedip tanda nak menangis. Allah mintak la tiada apa yang berlaku sebab mata yang berkedip ni mata belah kiri. Mintak dijauhkan semua. Siapa ada pengalaman macam ni? 


You May Also Like

7 Pengomen Tegar

  1. inshaallah xde pape tu kak.

    ReplyDelete
  2. Pernah la juga terjadi.. Tapi tak sure kenapa.. :)
    .
    Eraz Fadli
    .
    Entri Terbaru : http://www.erazfadli.com/2017/06/bojen-raya-elak-last-minute.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula. Harap macam tu la kan. Nanti kinah ke sana pulak

      Delete
  3. Pernah juga mata berkedip, tapi abaikan ja ��

    ReplyDelete
  4. Nurul pun pernah jadi macam ni.. tapi tak tahu la sebab apa.. In Sha Allah semuanya baik-baik :D

    http://www.syahirahvaliant.com/2017/06/pencarian-sponsor-giveaway-nurul-friends.html

    ReplyDelete