Friday, 2 June 2017

Biskut Gery Saluut Malkist Ni Memang Serius Sedap

Semalam saja je berjalan ke GM Klang. Kot la ada sale ke. Setakat ni cuma pergi ke blok B je. Blok A dan C tak pusing pun. Besar juga ye GM Klang ni. Sebenarnya, entri kali ni nak cerita pasai satu biskut ni yang mana satu masa dulu viral. Masa tu kat semenanjung biskut ni tak de lagi. Masa pusing-pusing kat GM Klang tu terjumpa la satu booth ni. Dia jual kerepek, aneka kerepek ada. Entah macam mana kinah ternampak biskut viral tu. Eh tak boleh jadi kena rembat satu. Suami kata nak ambik la. Kita pucuk dicita ulam mendatang. Ambil satu paket dalam tu ada 20 bungkus, harganya RM12.00 ok la kalau nak beli dari member yang duduk kat Sabah tu kos postage mahai beno. Orang lain dah lama merasa huhu.
Nilah biskut Gery Saluut Malkist Sweet Cheese

Tak sangka rezeki nak merasa biskut viral, biskut Gery Saluut Malkist ni. Sekali gigit terasa nak makan lagi heheh. Memang sedap, patutla viral. Kat booth tu cuma ada coklat dan swet cheese. Kinah rembat sweet cheese je. Ok la nak merasa. Thahirah pun suka. Ok la pasni takyah la nak craving makan biskut Gery dah hehe.
2 keping ni tak cukup. Kena 6 keping baru puas


5 comments:

  1. Fara xcuba lg... Nk try la rasa

    ReplyDelete
  2. Memang sedap ni kak Kinah. Jangan cakap saya, anak buah yang takde gigi pun suka, hahaha.

    ReplyDelete
  3. dh pernah rasa biskut ni tp yg coklat punye.. sedap jugak..

    ReplyDelete
  4. kak mia belum cuba lagi...

    psssttt... terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #30.

    Blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2017/05/senarai-url-blog-30.html

    Keputusan pemenang akan diumumkan pada hari ini. Gud luck.

    - Mia Liana

    ReplyDelete
  5. betul tu.. sedap sangat.. memang addicted dengan biskut ni :D

    http://www.syahirahvaliant.com/2017/06/pencarian-sponsor-giveaway-nurul-friends.html

    ReplyDelete