Tudung Elysium by Jacqueline.K

Bertudung atau berhijab adalah kain yang menutupi di bahagian kepala kaum muslimah bagi menutup aurat dan ianya merupakan perintah daripada Allah SWT. kepada setiap wanita. Melihat kepada pengertian hijab secara ringkas dan mudah difahami serta memperlihatkan kewajipan umat Islam khususnya kaum wanita untuk menutup aurat. Apabila dilihat pada masa kini telah ramai wanita kini berjinak-jinak mengenakan hijab atau tudung untuk melengkapkan diri sebagai muslimah sejati. Namun begitu, bertudung atau berhijab tidak membataskan kita untuk melakukan segala aktiviti yang kita gemari.
PTT Outdoor merupakan platform yang mana membekalkan segala kelengkapan dan keperluan camping di Malaysia. Baru-baru ini PTT Outdoor baru sahaja melancarkan satu koleksi tudung khusus untuk wanita yang aktif seperti hiking, atlet, camping dan sebagainya. Koleksi ini diberi nama Elysium by Jacqueline.K.
Elysium Jacqueline.K mempunyai tiga warna pilihan iaitu active Green, Purple dan Blue. Meh kinah belanja sikit gambar-gambar koleksi Elysium Jacqueline.K
Elysium by Jacqueline.K Active Green

Elysium by Jacqueline.K Purple

Elysium by Jacqueline.K Blue
Mengapa tudung ni khusus untuk mereka yang aktif? Sebabnya material kain yang digunakan sangat berkualiti iaitu daripada material Microfibre and streachable spandex. Jadi sangat sesuai digunakan untuk segala aktiviti lasak. Apa yang penting sangat selesa dipakai tau.
Jahitan yang kemas
Kenapa tudung ni mesti menjadi milik korang? Sebabnya tudung ni tak perlu digosok. Hanya sarungkan aje kan mudah tu. Tak payah pening dah tudung kedut ke ape. Tak payah fikir dah. Even  dah basuh pun tak payah dah nak digosok pakai je terus. Jimat masa dan tenaga.


Selain tu, istimewanya Elysium ni ialah ianya bila dipakai elok je terletak. Tak payah nak pakai pin tudung ke ape. Disebabkan kainnya yang streachable tu membuatkan tudung elok je terletak jadi bila jogging ke ape Elysium ni dah terletak cantik di kepala. Satu lagi perkara yang perlu korang tau, Elysium ni bila basuh cepat kering tau. Masa korang buat workout tu peluh tak usah cakap la, banyak mana yang keluar pun, korang jangan risau peluh tu cepat kering tak macam tudung lain bila berpeluh lambat kering maka timbullah bau yang tak enak. Korang pun rasa tak selesa.


Kinah pun ada satu tau untuk kegunaan pergi travel. Siap ada kotak lagi masa penghantaran tu. Sesuaila sangat dengan kinah yang ada anak kecil ni, nak pergi mana-mana sarung je Elysium ni. Kotak tu tak payah buang. Boleh recyle semula untuk simpan barang berharga.
Packing dalam kotak tau.
Dekat bahagian awning
Betul tak kinah cakap elok je terletak. Muka lebar ke muka bulat, bujur sirih semua boleh masuk.

Pot pet dari tadi mesti nak tahu harganya kan? Harganya mampu milik tau. Jadi tunggu apa lagi, dapatkan segera Elysium by Jacqueline.K ni untuk kemudahan korang nanti. 

Untuk maklumat lebih lanjut
Facebook:PTT Outdoor
Whatsapps: 0164221018


You Might Also Like

1 Pengomen Tegar

  1. Soft awning mmg masuk dengan bentuk muka kan.. Hihihi sesuai ni utk wanita aktif.

    ReplyDelete