Terima Kad Raya yang Pertama

by - Monday, June 19, 2017

Assalamualaikum dan selamat pagi. Entri kali ni saja je nak cerita pasai kad raya. Sekarang ni kiriman kad raya dah jarang dah nak buat tak macam zaman dulu. Seronok posmen bila posmen hantar surat. Kadang sampai dua keping terus. Sekarang semua pakai facebook, twitter, whatsappp. Aish yela zaman dah canggih tak main la hantar kad raya ni. Walaupun begitu, masih ada lagi insan yang masih mengekalkan tradisi hantar kad raya ni tau.

Oh ye, kelmarin kami terima satu kad raya. Pelik je sampul sebab daripada Pusat Komuniti Khidmat Masyarakat. Ahh sudah surat apa ni. Bila bukak je surat tu. Laaaa rupayanya, suami terima kad raya daripada Pak Menteri Kewangan kita iaitu YAB Datuk Seri Johari Abd Ghani.



Mungkin penerima BRIM dapat kot kad raya ni. Siapa dapat dah kad raya ni?









You May Also Like

5 Pengomen Tegar

  1. Jarang2 dah skang dapat kad raya ni.. Melainkan yang official dari tempat keje kan..

    ----
    ERAZ FADLI | Bagi Hadiah Raya Aidilfitri 2017

    http://www.erazfadli.com/2017/06/eraz-fadli-bagi-hadiah-raya-aidilfitri.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula orang sekarang dah kurang dah hantar kad raya ni. Oraiit nanti kinah terjah sana pulak

      Delete
  2. Tak dapat satu pun lagi kak, hahaha...

    Ehhhhh cantiknyaaaaalah blog baru akak ni <3 <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak ni pun satu je mai hahaha. Cantik ekk terima kasih ♥♥♥♥

      Delete
  3. Siqah tak de terima kad raya pun. Dah bertahun tak pernah terima kad raya. Sadis betul ;D

    Btw, Siqah follow sini. Salam perkenalan Kinah =)

    ReplyDelete